Sihtgrupp: 9.klass
Maht: 2 – 3 tundi
Teema: „Mina olengi Picasso“
Eesmärk:
Eesmärk:
1.kubismi rajaja Pablo Picasso loominguga tutvumine
2.autoriõiguse lahtirääkimine, originaali kasutamine.
Ülesanne: luua uus teos Picasso loomingust lähtudes; töö eksponeerimine.
Väljundid:
- teema läbimise järel õpilane teab kubismi arenguloost
- teema läbimisel õpilane teab Picasso töid
- õpilane on võimeline kavandama oma nägemust Picasso töödest
- oskab rakendada oma kunstialaseid kogemusi uue teose loomisel
Põhimõisted: kunstistiil, kunstiteos, autor, originaal.
Õppematerjalid:
- Buchholz, E. L., Zimmermann, B. Pablo Picasso elu ja looming. Tallinn: Koolibri (2006) - faktiline info
- http://www.riigiteataja.ee/akt/810714 - mõiste selgitus
- http://witcombe.sbc.edu/ - pildimaterjal
Meetodid: diskussioonid, individuaalne töö, analüüs.
Tunni käigu tabel
AEG
|
TUNNI OSAD
|
Märkused
| |
Õpetaja tegevus
|
Õpilase tegevus
| ||
TUNNI ORGANISEERIMINE (õppevahendid, tervitus, silmside, tähelepanu)
|
Tervitus, silmside,
õppevahendite
ülevaatus.
|
Õpilased
tervitavad.
| |
HÄÄLESTUS (Eesmärgipüstitus, motiveerimine, olemasolevate eelteadmiste väljaselgitamine, sissejuhatus).
|
Sissejuhatus -tunni teema tutvustamine.
|
Õpilased vastavad küsimustele.
| |
ÕPPIMINE (Meetodid). TEA! MÕTLE! LOO!
|
TEA!
Autor ja teos,
allikate kasutamine.
|
Õpilased tutvuvad kubismi arengulooga.
Vaatlevad kunstniku
töid ja
teevad valiku
individuaalseks
tööks.
| |
REFLEKSIOON
Kas valminud tööde autorid on nüüd Picassod?
|
Vajadusel individuaalne
juhendamine .
|
Töö teostamisel
õpilased
kasutavad
saadud teadmisi, loovad oma töö.
Tööd
eksponeeritakse
klassis.
Toimub arutelu, kes on rohkem Picasso?
|
Vahendid: internet, joonistamis- ja maalitarbed. Hindamiskriteeriumid:
|
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.